Przewodniki

Webinary w ramach Małopolskiej Chmury Edukacyjnej

Webinary w ramach Małopolskiej Chmury Edukacyjnej udostępniane są na platformie Youtube. Informacje o terminach oraz linki do transmisji znajdują się na stronie projektu. Webinar jest interaktywny, tzn. istnieje możliwość zadawania pytań na czacie tekstowym, na które prowadzący będzie odpowiadał.



Czego potrzeba do udziału w webinarze?

Webinary można oglądać przy pomocy dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego. Jednak aby mieć możliwość zadawania pytań w postaci tekstowej (na czacie) podczas webinaru, konieczne jest posiadanie konta Youtube/Gmail (konta te są połączone i dlatego zakładając konto Gmail dostajemy automatycznie konto Youtube).

Osoby, które nie mają konta Youtube/Gmail, mogą je założyć pod tym linkiem.

Do udziału w webinarze nie jest potrzebna kamera internetowa i mikrofon, ponieważ pytania są zadawane w postaci tekstowej (na czacie). Udział w webinarze jest możliwy przy pomocy każdego połączenia internetowego. W przypadku jakichkolwiek problemów z łączem, można obniżyć jakość transmisji, podobnie w przypadku jakichkolwiek problemów z obrazem można ją podnieść, klikając na Youtube ikonę koła zębatego i wybierając odpowiednią jakość:







Link do transmisji

Link do transmisji jest umieszczany na stronie https://projects.czn.uj.edu.pl, indywidualnie dla każdej grupy. Przykład:

UWAGA! Gdyby jakichkolwiek powodów (np. problemy po stronie platformy Youtube), konieczne było przeniesienie transmisji na inny adres, nowy adres zostanie wyświetlony na stronie danej grupy. Dlatego gdyby w godzinie planowanego startu transmisji nie zostałaby rozpoczęta, proszę wejść na stronę grupy (ewentualnie odświeżyć ją, gdy jest otwarta) i skorzystać z aktualnego linku.